Kemppi hivatalos márkaszerviz

Kemppi hivatalos márkaszerviz elérhetőség

cím: 2049 Diósd, Balatoni út 21/E.
tel.: +36 23/782-011
fax: +36 23/782-019
e-mail: szerviz@corweldplus.hu

Szerviz csapatunk és mérnökeink látják el az általunk forgalmazott berendezések karbantartását és szervizelését. Illeszkedve gyártóink és cégünk filozófiájához, a legkorszerűbb technológiákat alkalmazzuk.

Kemppi szerviz általános kérdések és válaszok

 

Hány évig garanciális a vásárolt Kemppi gépem? 2 + 1, azaz 3 év garancia jár az újonnan vásárolt Kemppi gépre.
Ki vállalja a garanciát? Alapvetően a Kemppi OY vállalja garanciát a Végfelhasználó felé, ami Kemppi gyári garanciát jelent.
Kinek kell jeleznem a meghibásodást? A hivatalos Kemppi magyarországi képviseletnek:
CORWELD PLUS Kft. Diósd, Balatoni út 21/E.
Milyen módon jelenthetem be a meghibásodást? www.corweldplus.hu oldalon megtalálható minden szükséges kapcsolati adat.
Hova kell bejelentenem a meghibásodást?
Hogyan kell átadnom a berendezést? Kérjük töltse ki a CorweldP-Kemppi felvételi lapot!
CorweldP-Kemppi felvételi lap
Milyen dokumentumot kapok a javított berendezésről? Kérjük tekintse meg a CorweldP-Kemppi vizsgálati jegyzőkönyvet:
CorweldP-Kemppi vizsgálati jegyzőkönyv
Kérjük tekintse meg a munkalapot:
CorweldP-Kemppi munkalap
A nem Magyarországon vásárolt Kemppi gépem garanciális? Igen, abban az esetben, ha be van regisztrálva a Kemppi OY online rendszerében, és még garancia hatálya alá esik.
Hol tudom szervizeltetni a nem Magyarországon vásárolt garanciális Kemppi gépemet? A hivatalos Kemppi magyarországi képviseletnél. A garancia globális, tehát a Corweld Plus Kft.-nél érvényesíthető a Kemppi globális garancia.
Milyen költségekkel jár a garanciális meghibásodás? A Vevőnek a garanciális javítás DÍJMENTES, beleértve az egységeket, a felmérés költségét és a munkadíjat is.
Mit jelent a felmérési díj? A felmérési díj az a térítendő költség, amelyet szakszervizünk számít fel egy nem garanciális berendezés hiba feltárásánál. A felmérés elenghetetlen része a javítási ajánlat szakszerű, vállalható kiadásának.
A felmérési díj garanciális javításnál felszámításra kerül? Nem, garanciális idő alatt a vevőt nem terheli a beszállított berendezésnél költség.
A felmérési díj felszámításra kerül nem garanciális berendezésnél? Amennyiben a javítás megrendelésre kerül, a felmérési díj beleszámít a teljes térítendő költségbe.
Mi történik ha nem kérem a nem garanciális berendezésem javítását a felmérést követően? Ekkor a felmérési díj felszámításra kerül.
Hol történik a garanciális meghibásodás elhárítása? A Corweld Plus Kft. telephelyén, 2049 Diósd, Balatoni út 21/E.
Miért célszerű beszállítani a berendezést a szakszervizbe? Telephelyünk szerviz központjában megtalálható minden olyan eszköz, ami a gyors és hatékony hibafelméréshez szükséges. Ezeknek az eszközöknek a szállítása és a Vevő telephelyén történő alkalmazása csak lassítja a folyamatot. Célunk, hogy Ön leggyorsabban visszakapja a Kemppi berendezését és a termelni tudjon.
Gyakorlatban hogyan történik a garancia életbe lépése? A Kemppi OY hivatalos magyarországi képviselete a Corweld Plus Kft. Mi regisztráljuk a berendezést a Kemppi online rendszerébe, és mi biztosítjuk a szakszervízt a Végfelhasználó felé.
Hogyan kell érvényesíteni a garanciát? Hivatalos márkaszerízünk villamosmérnök csapata azonosítja a hibát, és állapítja meg a garanciális meghibásodást, amennyiben az történt, és jelenti le a Kemppi felé jóváhagyásra.
Mennyi idő alatt fogadják el a garanciális hiba bejelentést? Cégünk 24/48 óra alatt méri fel a meghibásodást, jelenti le a Kemppi online rendszerben a hibát, a Kemppi visszajelzés általában 24 óra alatt érkezik meg.
Honnan tudom, hogy mikor van a garancia első napja, és hogyan kell nyomonkövetnem, a berendezésem jótállási idejét? Mi rögzítjük a Kemppi online rendszerében a berendezése garanciális idejének első és utolsó napját, amely tartalmazza a gyári számmal ellátott egységek azonosítását is. A Vevőnek nincs külön feladata.
Egy meghibásodás esetén igazolnom kell a garancia érvényességét papír alapú jótállási dokumentummal? Mi pontosan ismerjük a garanciális állapotot, a berendezés le van iktatva a Kemppi online rendszerében, és külön könyvelve a Corweld rendszerében is.
A vásárolt Kemppi gép minden egysége garanciális? Minden Kemppi hegesztőgép esetén a berendezés gyári számmal ellátott egységeire érvényes a gyári garancia.
Honnan tudható, mely egységek esnek garancia hatálya alá? A garanciajegyen fel vannak tűntetve a berendezés gyári számmal ellátott egységei, illetve a karbantartási oktatás és beüzemelés során is rögzítjük ezeket.
Előfordulhat gyári hiba és működési hiba az első használat során? Nem, mert követve a Kemppi előírásokat minden berendezés átadását funkció teszt előzi meg, illetve validálás / érintésvédelem és ha szükséges programozás.
Mi a teendő a nem garancia alá eső egységekkel? Abban az esetben, ha leszállítást követően bármilyen működési probléma lép fel rendeltetésszerű használat mellett nem garanciális egység esetén, pl.: hegesztőpisztoly, testkábel, távszabályozó, 3 munkanapig díjmentesen cseréljük, vagy javítjuk.

 

Garanciális idő alatt: karbantartási kérdések és válaszok

A 2 év globális Kemppi garancia karbantartáshoz van kötve? Igen, minden Kemppi gép esetén 2 + 1 év a garancia, ahol a Corweld Plus Kft. a berendezés garanciális ideje alatt elvégzi a szükséges karbantartási, validálási és biztonsági szabályzat szerinti feladatait (HBSZ).
Mit jelent a karbantartás? Az egyes gép típusok karbantartását a Corweld Plus karbantartási tételek dokumentum tartalmazza.
Használnak egyedi mérő / vizsgáló egységeket a karbantartás során? Igen, Arc Validator, DataGun, Kemppi MyFleet, Kemppi Database és szerviz előírások alapján dolgozunk.
Milyen költségekkel jár a karbantartás? A Corweld Plus hivatalos Kemppi márkaszervizünk átalány óradíjjal és kiszállási díjak ellenében végzi feladatait. A karbantartás térítés köteles.
El tudok érni kedvező feltételeket a karbantartásra? Igen, már a gépek vásárlásakor elküldjük Önnek a cégére szabott karbantartási szerződés javaslatot, árakkal, feltételekkel és ütemezéssel.
Milyen gyakran szükséges a gépek karbantartása egy műszakban történő használat esetén? Fél évente szükséges elvégeztetni szakszervizünkkel a karbantartási feladatokat.
Milyen gyakran szükséges a gépek karbantartása két vagy három műszakban történő használat esetén? 4 havonta szükséges elvégeztetni szakszervizünkkel a karbantartási feladatokat.
Kapok értesítést a karbantartás esedékességéről? Igen, szerviz csapatunk a karbantartási időszak várható dátumát 1 hónappal a munka megkezdését megelőzően egyezteti Önnel.
Milyen általános feltételek szükségesek a karbantartási szerződéshez? Kérjük, fussa át a Corweld Plus karbantartási szerződés minta dokumentumot.
Elvégezheti bárki a karbantartást? Garanciális idő alatt csak hivatalos márkaszervíz végezheti el a karbantartást, ami burkolat bontással és / vagy méréssel jár. Erre építettük fel szerviz kapacitásunkat és képeztük ki mérnöki csapatunkat.
Elvégezheti harmadik fél, vagy saját villamossági szakember a berendezés javítását, felmérését? Garanciális idő alatt garanciavesztést jelent a burkolat bontása és bármilyen beavatkozás. Bízza ezt a feladatot minősített szakembereinkre, akiknek költsége biztos nem magasabb, mint egy általános villamossági nem erre specializált külső vagy belső kollégájáé.
Szükséges a berendezések napi karbantartása Minden használati utasításban megadjuk a napi karbantartás lépéseit és engedélyezett tételeit, amelyek nem járnak garanciavesztéssel.
Mit jelent a napi karbantartás? A napi karbantartás gép típustól függően változik, nem jár burkolat bontással, a gép általános állagmegőrzését segíti, mint pl.: burkolat tisztítás, kontakt elemek tisztítása, kapcsolók ellenőrzése, hálótati csatlakozó kontrollja.
Kaphatnak az üzemfenntartással foglalkozó szakembereink képzést a napi karbantartási feladatokra? Igen, oktatás történik a gépek átadásakor, amelynek lépéseit oktatási naplóban rögzítjük.
Elvégeztethetem a karbantartást más hegesztőgép szervízben a garanciális idő alatt? Amennyiben nem hivatalos Kemppi márkaszervizben történik a javítás, az garanciavesztéssel jár, és nem garantálható a Kemppi minőség.

 

Garanciális idő után: karbantartási kérdések és válaszok

Amennyiben már lejárt a garancia, térítésköteles a gyári számmal ellátott egységek cseréje is? Igen, felmérés és ajánlatadás előzi meg a megrendelést, a javítás térítés köteles.
A beépített új gyári számos tételre van garancia? Igen, a beépített egységre 6 hónap garanciát vállalunk, ami nem függ a berendezés általános garanciális állapotától, de függ a karbantartási állapotától.
Mit jelent a karbantartási állapot? A beépített gyári számmal ellátott egységre akkor vállalható 6 hónap garancia, ha a berendezés átesik egy karbantartáson.
Elvégezheti bárki a karbantartást a garanciális idő után? Jogilag, nem tudjuk korlátozni, hogy bárki javítani próbálja a nem garanciális berendezést, de ha ez a beavatkozás bármilyen kapcsolódó meghibásodást, személyi vagy tárgyi kárt okoz, arra cégünk semmilyen felelősséget és járulékos felelősséget nem vállal.
Érdemes a karbantartási szerződés fenntartása garanciális időn túl is? Mindenképpen, hiszen állag és képesség megóvás történik, Kemppi márkaszervíz által, Kemppi egységekkel.
Megéri a karbantartási szerződés fenntartása? Szerviz csapatunk 10 gép karbantartását 2 nap alatt elvégzi, ez Önnek harmadik féllel vagy saját alkalmazottal sem lenne rövidebb és olcsóbb, ráadásul nekünk rendelkezésre állnak a Kemppi szerviz berendezések is.

 

Kemppi validálás kérdések és válaszok

Tekintse meg előírásunkat: CorweldP-Kemppi-Validálás-Alapelvek_VA_002_01_ÉV HBSZ

Milyen eszközzel végzik el a validálást? Kemppi Arc Validator egységet használjuk.
Az Arc Validator egység milyen adatokat ad meg? Az egység az Arc Validator szoftvert használja, ami egy Cloud-Servie szolgáltatás a Kemppi által, zárt rendszer nem manipulálható.
Csak Kemppi gép validálását végzik el? Az Arc Validator egység hegesztőgép gyártó független. Kemppi gépeknél automatikus adatlehívás érhető el, nem Kemppi gépeknél a gyári adatokat a Vevőnek biztosítani kell,
Milyen szabványos követelményeknek felelnek meg? Kérjük tekintse meg a mellékelt CorweldP-biztonsági előírások és értelmezés_ BE_001_2018. dokumentumot (elérhetőség)

 

Hegesztés biztonsági szabályzat:

Tekintse meg előírásunkat: CorweldP-Kemppi-Validálás-Alapelvek_VA_002_01_ÉV HBSZ

Ki végezheti el a HBSZ szerinti ellenőrzést garanciális idő alatt? Garanciális idő alatt kizárólag Kemppi magyarországi képviselet, a Corweld Plus Kft. végezheti el, megfelelő minősítéssel rendelkező szerviz mérnökünk által.
Ki végezheti el a HBSZ szerinti ellenőrzést garanciális idő után? Nem korlátozhatjuk a HBSZ szerinti ellenőrzést végzők körét nem garanciális egységek esetén, de ha ez a beavatkozás bármilyen kapcsolódó meghibásodást, személyi vagy tárgyi kárt okoz, arra cégünk semmilyen felelősséget és járulékos felelősséget nem vállal.
Milyen gyakran kell elvégezni a HBSZ ellenőrzést? Tekintse meg a vonatkozó szabályozást.

 

Kemppi berendezések alkatrész ellátása

Van folyamatos alkatrészellátás a Kemppi gépemhez és egységeihez? Igen, a Corweld Plus folyamatos raktári készletet tart kopó-fogyó alkatrészekből.
A szerviz készleteinket folyamatosan töltjük, vagy a Kemppi raktári ellátásról 3 nap alatt érhető el.
Mit kell tennem, ha alkatrészt kell rendelnem? A gép vásárlásakor készítünk egy alkatrész árlistát is a kopó-fogyó tételekre, ekkor elegendő a cikkszám elküldése e-mailben.
Egyéb esetben várjuk rendelésüket:
www.corweldplus.hu/elerhetosegek
Hogyan kapom meg a kopó-fogyó alkatrészeket vagy a rendelt egységeket. A Corweld Plus raktárában átvehetőek, vagy futárszolgálat által térítés ellenében 24/48 óra alatt.